Het is je vast wel een keer overkomen: per ongeluk het verkeerde afleveradres ingevuld of jouw klant belt om mede te delen dat hij/zij het verkeerde afleveradres heeft doorgegeven. Gelukkig kan je vaak het adres nog bij ons aanpassen!
Je kan het adres aanpassen als je bestelling één van onderstaande statussen heeft;
- Nieuwe order
- Afwachting (drukbestanden)
- Gereed voor productie
- Drukken
Let wel op: heeft je bestelling een andere status? Dan kan het afleveradres niet meer aangepast worden (ook niet door één van onze orderbegeleiders).
Het afleveradres aanpassen
- Log in op je account
- Zoek in "Mijn bestellingen" de betreffende bestelling op en open deze door te klikken op "Bekijk bestelling"
- Klik onderaan op "Verzendadres wijzigen"
- Pas het leveradres aan en klik op "Adres opslaan" het adres is nu aangepast.
Als je op 'Verzendadres wijzigingen' klikt, kun je het afleveradres aanpassen. Vervolgens klik je op 'Adres opslaan'. Het oude afleveradres wordt op dat moment door het nieuwe adres overschreven.