DWCPRO voor MKB of grootzakelijk

Ook voor de eindgebruiker in het MKB of grootzakelijk hebben we extra diensten en aantrekkelijke prijzen. We zijn er dan vooral als verlengstuk van je afdeling marketing of inkoop. Hieronder alle voordelen op een rijtje gezet: 

Vaste lage prijzen

We denken graag met je mee en willen er voor zorgen dat de producten die je het meeste bestelt, het voordeligste zijn. Of dit gaat om briefpapier en enveloppen, visitekaartjes, trainingsmateriaal of bijvoorbeeld brochures, we zullen samen met jou de beste samenstelling en prijs bepalen. Zo weet je altijd waar je aan toe bent en ben je verzekerd van een perfect product.

Betalen op rekening

Met de mogelijkheid om op rekening te betalen kun jij altijd en overal bestellingen met één klik (of tik) plaatsen. Op het moment dat jouw bestelling wordt verstuurd, ontvang jij een factuur per e-mail. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen. Wil je gebruik maken van de mogelijkheid om op rekening te kunnen betalen? Het enige wat we van jou nodig hebben is een KVK- of ondernemingsnummer. Na een positieve kredietcheck kunnen we jou deze mogelijkheid kosteloos aanbieden. 

Reseller klantenservice

Direct contact met jouw persoonlijke orderbegeleider. Jouw orderbegeleider leert jou en je organisatie kennen, zodat je niet bij elk contact weer van vooraf aan begint. Zo schakel je snel en heb je vaak aan een half woord genoeg. Zie hem of haar als een externe collega die jouw taal spreekt. Hierdoor wordt je ontlast en ontzorgt.

BrandME platform

BrandME is een gebruiksvriendelijke brandtool om o­nline en offline marketing- & communicatiecontent te creëren, personaliseren en bestellen. BrandME is een Marketing Resource Management tool (MRM) die marketingprocessen automatiseert en stroomlijnt. Dankzij de flexibele templates kunnen medewerkers met een paar muisklikken visitekaartjes, briefpapier, (product)folders, posters en zelfs gehele brochures creëren, personaliseren en bestellen.

Om gebruik te maken van BrandME is geen kennis benodigd van grafische programma’s en door de automatische huisstijlbewaking zal alles wat gecreëerd wordt consequent in lijn zijn met de organisatie- of merkidentiteit. De uiting zal consistent geproduceerd worden in lijn met uw huisstijl.

De workflow management tool zorgt ervoor dat je eenvoudig een workflow kunt aanmaken. Je kunt hiermee gebruikers rechten en rollen toekennen, zodat er eenvoudig goedkeuring plaats kan vinden van uitingen en publicaties. Hiermee kan je het mogelijk maken uitingen door elke medewerker te laten maken, maar de goedkeuring en uiteindelijke bestelling door de (eind)verantwoordelijke medewerker te laten doen.

BrandME is geheel op jouw wensen af te stemmen en in te richten, zodat het enkel is toegespitst op de processen binnen jouw organisatie.

Verzamelfactuur

Bestellingen plaatsen met grote regelmaat? Dan kost het jouw ongetwijfeld veel werk om alle losse bestellingen en facturen apart in je administratie op te nemen. Hier hebben we een oplossing voor: een verzamelfactuur. Hier komen alle bestellingen op te staan. Dat scheelt jou een hoop werk én tijd!

Voorraadbeheer

DWCPRINT maakt het voor jou mogelijk om het prijsvoordeel te halen uit groot inkopen, maar door voor jou centraal je drukwerkvoorraad te beheren, profiteer je van het voordeel niet om te hoeven kijken naar opslag en de distributie. Via het BrandME platform heb jij altijd inzicht in de voorraden en kan je op afroep een gewenste oplage laten afzenden naar je kantoor of vestiging.

Automatisering

Slimmer werken, niet harder. Daar kunnen we met onze slimme automatisering voor zorgen. De productieomgeving van DWCPRINT is op tal van mogelijkheden te koppelen met jouw systemen, waardoor bestellingen zonder enige moeite kunnen worden geplaatst. Hoe we dit het beste kunnen doen is afhankelijk van de systemen waar jij mee werkt en de specifieke wensen die er zijn binnen je organisatie. Wij adviseren je graag over de mogelijkheden. Neem hiervoor even contact met ons op.

Enthousiast geworden? Maak dan een account aan op onze website (mocht je nog geen klant bij ons zijn) en meld je direct aan als DWCPRO kaartenmaker!

Aanmelden

Stuur een email naar info@dwcprint.nl en voeg daarbij toe:

  • Je naam en e-mailadres (waarmee je account is aangemaakt)
  • Je telefoonnummer
  • Het programma waarvan je gebruik wilt maken (kaartenmaker, reseller of MKB / Grootzakelijk)
  • Je klantnummer bij DWCPRINT (indien bekend)
  • Je KVK nummer met een recent uittreksel
  • Hoeveel omzet verwacht je ongeveer per jaar?
  • Hoeveel order verwacht je ongeveer per jaar te plaatsen?