Het melden van een klacht

Heb je een klacht over een geleverde bestelling? Laat het ons zo spoedig mogelijk weten!

Reclamatie is niet mogelijk indien een geleverde bestelling reeds in gebruik is genomen, bijvoorbeeld na het verzenden van afgekeurde kaarten, of indien drukwerk is vernietigd. Gooi je drukwerk daarom niet zomaar weg, op verzoek moet het drukwerk aan DWCprint worden teruggestuurd. 

Een klacht melden doe je hier. Op deze pagina tref je een formulier aan die je kunt invullen. Alle velden die je hier ziet zijn verplicht om in te vullen. Op deze manier kunnen wij jouw klacht snel afhandelen. Maak duidelijke foto's die laten zien wat het probleem is. 

Indien (een deel van) je drukwerk niet goed is geproduceerd of is geleverd, zullen we dit zo snel mogelijk opnieuw voor je produceren en verzenden. 

Indien wij de klacht niet goed aan de hand van de foto's kunnen beoordelen, kunnen we je vragen (een gedeelte van) de bestelling kosteloos te retourneren naar ons. Wil je niet wachten op de verwerking hiervan, dan kun je alvast zelf een nieuwe bestelling plaatsen. De kosten worden dan na beoordeling bij een gegronde klacht aan je terugbetaald. Is de klacht niet gegrond en wens je de bestelling weer retour te ontvangen, brengen we hier enkel de verzendkosten voor in rekening.

Stappen bij melden van een klacht

  1. Vul ons klachtenformulier in
  2. Wij beoordelen je klacht
  3. Wij delen onze beoordeling met jou
  4. We zoeken samen naar een passende oplossing

Omdat drukwerk een maatwerk product is, kunnen we drukwerk niet retour nemen en/of crediteren. We zullen foutief geproduceerd drukwerk altijd herstellen met een herdruk. 

Retourneren van afgekeurde bestelling

Indien een klacht gegrond is, kan er door DWCPRINT worden verzocht de afgekeurde bestelling, of het betreffende deel daarvan aan ons te retourneren, dit is altijd kosteloos.

Alle overige wensen voor afhandeling buiten bovenstaande om, kunnen op verzoek worden uitgevoerd, indien redelijk en haalbaar.